Historia i profil działalności

1982 – założenie prywatnej  firmy przez Andrzeja Dobrosza o profilu mechanika precyzyjna i automatyka.

1991 – nawiązanie międzynarodowych kontaktów sprzyjających rozwojowi firmy -  skorzystanie z szansy jaką dała transformacja gospodarcza w Polsce. Firma zmienia branżę i nazwę na  P.H.U.P. Imawex Andrzej Dobrosz. Zaczyna importować i prowadzić dystrybucję wykładzin podłogowych oraz uruchamia produkcję wkładów do systemowej zabudowy targowej.

2005-2007 – zakup terenu i budowa nowej siedziby firmy na terenie dynamicznie rozwijającej się gminy Grodzisk Mazowiecki , 4km od zjazdu z planowanej budowy autostrady A2.

2007 – przeniesienie siedziby firmy do nowego kompleksu biurowo- magazynowego. Drugie pokolenie dołącza do firmy i poznaje reguły funkcjonowania rynku oferowanych przez firmę produktów oraz zdobywa konieczne doświadczenie niezbędne do sprawnego prowadzenia  firmy. Wprowadzenie nowych produktów wykorzystujących innowacyjne technologie. Poszerzenie oferty skierowanej do firm współpracujących przy organizacji: targów i wystaw, eventów, scenografii, dekoracji.

2015 – sukcesja firmy, rejestracja Imawex Sp. z o.o., Imawex Sp. komandytowa. W zarządzie drugie pokolenie młodych, ambitnych i doświadczonych członków rodziny gwarantujących dalszy rozwój firmy.

201625 lat działalności firmy pod marką Imawex, trudna do zliczenia ilość zrealizowanych zamówień, rzesze usatysfakcjonowanych klientów, którym dziękujemy za  te 25 lat i zapraszamy do dalszej współpracy.

Obecnie naszym klientom oferujemy:

  • trudnopalne wykładziny Bfl-s1, Cfl-s1 targowe, eventowe, expo, wykładziny PCV, baletowe, sztuczną trawę, tkaniny sceniczne, taśmy samoprzylepne typu gaffa, duct, lasotaśmy, specjalne taśmy wystawiennicze i opakowaniowe, wielu renomowanych światowych firm.
  • wkłady wystawiennicze do systemowej zabudowy stoisk targowych, łącznie z formatowaniem na żądany wymiar, wysokiej jakości produkt własny.
  • kompleksową obsługę firm realizujących: zabudowę stoisk targowych, budowę instalacji scenograficznych i dekoracji, organizatorów eventów. Realizujemy sprawnie nawet trudne, niestandardowe zamówienia, mając na uwadze zadowolenie nie tylko naszych bezpośrednich klientów, ale również zadowolenie ich zleceniodawców.

Z naszymi wieloletnimi klientami łączy nas, partnerstwo, wzajemne zaufanie i przyjaźń.

Obszar działania - cała Polska.
Nasze produkty dostarczamy do większości ośrodków targowych w kraju Warszawa, Poznań, Łódź, Kraków, Wrocław, Katowice, Kielce, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Bydgoszcz, Ostróda oraz na liczne imprezy zagraniczne.

Współpracujemy z największymi, sprawdzonymi producentami na świecie, co gwarantuje przystępne ceny oraz gwarancję najwyższej jakości. Oferowane przez nas produkty posiadają wymagane certyfikaty.

Nasze wieloletnie doświadczenie gwarantuje kompleksową i profesjonalną obsługę wydarzeń związanych z targami, wystawami i eventami.

Czas realizacji zamówienia: 48 godzin.  Zapewniamy transport na terenie całego kraju.